Snart onsdag

Hello, sitter o pluggar men tar någon minuts rast ;)
Pluggar vård och omsorg, prov imorgon :( . Känns inte så bra, känns som att allt inte fastnar.
Men men kan ska ju alltid försöka :)

I natt vaknade jag av kramper i magen, jag förstår inte varför. Visst, att jag märker att stress påverkar mig ganska mycket speciellt magen, men ska man behöva väckas av de på natten ?

Igår fixade Malin mitt hår, de blev ljusa folie slingor. Inte van att se mig själv i ljust men nu börjar jag vänja mig :) Ljust hår till våren är ju fint !

Idag fick jag veta en sak, vet inte riktigt hur jag ska hantera den saken. Men försöker att inte tänka på det allt för
mycket, för jag orkar inte med skit just nu. Jag vill komma igång med plugget och göra mitt bästa på praktikplatsen jag är på nu.
Vissa saker kan man behöva tänka igenom noga innan man gör något alls .....

Tror jag håller på att bli sjuk, halsen känns tjock & de gör ont att svälja :( Stackars mig hahhah. Men jag har inte tid för att bli sjuk, inte nu.

Nu ska äta nudlar, eller rättare sagt dricka såsen så jag får i mig lite och dessutom dricker varmt :)

Hörs imorgon, men har fortfarande inte USB sladden så bilderna får vänta .

Juste måste bara säga att mitt vardagsrum blivit jätte mysigt nu, byte gardiner och la in lite mer ljus igår. Snyggt med mera färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0